Sunday, April 19, 2009

* Adik Buat Blog *

Baru selesai buatkan blog untuk adik bongsu saya, sarah najihah. :) Kelakar bila baca entri yang dia tulis, tapi takpe, budak darjah 2 la katakan. Saja cadangkan dia buat blog. Harapnya dengan ada blog sendiri, dia:

1) Boleh belajar buat karangan panjang2, betulkan apa yang patut, juga buat perbaiki gaya bahasa. 

2) Biasakan diri dengan dunia penulisan, supaya boleh jadi pendakwah alam maya suatu hari nanti. inshaALLAH. :)

3) boleh jadikan blog tempat bercerita, supaya tak sunyi kat rumah sorang2 takde adik beradik nak layan dia bercerita.. hehe

Tapi kalau saya takde kat rumah nanti, tak tahulah dia akan update blog atau tak. Hmmm... 

p.s.: Sesiapa nak tengok cara budak darjah 2 menulis, boleh ke: sarah-najihah.blogspot.com

6 comments:

fadYOON said...

baeknya akak ni..
nak akak cam ni gak la..hikhik

mi.ji.da said...

baekla sgt... sampai najiha kata akak dia macam rimau... haha

Anonymous said...

Hello,

I'm just browsing sites for the children of Haiti.

I'm here for a non-profit haiti organization that spends their time to
creating oppurtunities for the kids in haiti. If anyone here wants to give money then then please do so here:

[url=http://universallearningcentre.org]Donate to Haiti[/url] or Help Haiti

They provide children in Haiti books and teach them.

And yes, they are legitimate.

Anything would be appreciated

Anonymous said...

Hello, as you can see this is my first post here.
I will be happy to get some assistance at the beginning.
Thanks and good luck everyone! ;)

Anonymous said...

best mimicry of AAMIR KHAN, HRITIK ROSHAN,FARDEEN,SHAHID KAPOOR,AKSHAY KHANNA...i saw this and HAD to share with you guys!!!

[url=http://www.mydesizone.com/video/wOjcyunSGAc/BEST-BOLLYWOOD-MIMICRY.html]BEST BOLLYWOOD MIMICRY[/url]

Anonymous said...

Cool website I enjoyed reading your info

[url=http://partyopedia.com]birthday party supplies[/url]